Dag 7 : New York State & City

26 april 2015 - New York, New York, Verenigde Staten

Na gister een geweldige dag te hebben gehad in Chicago en na vertrokken te zijn met de Lake Shore Limited richting New York werd ik vandaag wakker met een prachtige zonsopgang terwijl we steeds dieper de staat New York in reden langs Lake Erie en zo richting New York City. Rond zes uur s'avonds kwam ik aan op New York penn station na eerst nog een tijd langs de Hudson Rivier te zijn afgedaald naar New York. Ik zag toen ik eenmaal op penn station stond dat Mama, Frank en Romy al bijna waren geland dus ik moest opschieten. Echter ik had me redelijk vergist wat de afstanden met de metro betrof dus ik zag na ongeveer een kwartiertje in de metro te hebben gezeten dat het eigenlijk geen zin meer had om helemaal naar JFK te gaan omdat ik ze dan zou mislopen omdat zij richting de stad zouden gaan ook met de metro dus ik besloot ze op een bepaald station op te wachten en ik had Frank ook al geappt dat ik daar zou zijn dus na een tijdje gewacht te hebben had ik ze nog steeds niet gezien en stuurde ik weer een berichtje en frank zei dat hij ook op dat station was. Dus na even zoeken zag ik ze inderdaad staan ze waren dus gewoon recht langs me door gelopen richting de uitgang van het station. Maatgoed uiteindelijk waren we  wel allemaal samen en gingen we richting het appartement wat trouwens zeer mooi en ruim was om allemaal te slapen voor de lange dagen die nog zouden volgen.

1. Omi en Opi:
    1 mei 2015
    Is gelukkig allemaal goed afgelopen. Avonturen staan nog in het verschiet.