Dag 12 : New York City Dag 5 & terugreis naar Brussel

1 mei 2015 - New York City, Verenigde Staten

Vandaag zou de dag worden van de terugreis, Mama, Frank en Romy richting Amsterdam en ik richting Brussel. Na weer ontbeten te hebben in dezelfde tent waar we al de hele week kwamen. gingen we nog even New York in, waar we eigenlijk nog een stukje van de high line hadden willen lopen maar eenmaal aangekomen op Penn Station middenin de stad realiseerden we ons dat dat niet meer echt haalbaar was en besloten we om nog wat te gaan drinken en dan op te splitsen om naar onze luchthavens te gaan. Dus zo gezegd zo gedaan en na nog even Macy's in te zijn geweest nam ik afscheid van Mama, Frank en Romy en ging ik via Penn Station met de trein want dat was de snelste optie richting Newark Liberty International Airport, waar ik nu ook zit en de blogs voor de laatste paar dagen in sneltrein tempo heb proberen te typen.

Bij deze sluit ik het blog ook weer af. Ik ook dat iedereen het leuk heeft gevonden en de uitgebreide verhalen en foto's krijgen jullie thuis te zien.