Dag 5 : San Francisco Dag 2

27 juni 2013 - San Francisco, California, Verenigde Staten

nadat we de vorige dag ergens ver buiten San Francisco waren gedropt moesten we vandaag de camper ophalen. en omdat het verhuur station van de camper ongeveer 85 km verderop lag, hebben we eerst een taxi genomen naar richmond en daarna om niet beroofd te worden in de taxi de trein/metro naar South Hayward gebracht. Toen we daar aankwamen belden we het verhuur station en werden we netjes binnen tien minuten opgehaald en afgezet bij de camperverhuurder. Daar kreeg papa een waslijst met vragen en duurde het ook lang voordat we de camper konden bekijken. Maar goed na een hele lange tour langs en in de camper met uitleg waar alles voor diende kregen we de sleutel mee konden we inpakken en vertrekken. Het eerste obstakel(tje) was al de camper van het verhuurstation wegrijden. Het verhuurstation lag naast een drukke weg en het duurde een tijdje voordat er een klein gaatje was om het enorme bakbeest dat we hadden ertussen te proppen . Maar uiteindelijk lukte het ons. Toen kwamen we bij obstakel 2 : we moesten inkopen gaan doen en vonden geen parkeerplaats dus moesten we bij een tankstation parkeren en gingen we inkopen doen en in die supermarkt was dus echt alles tien keer groter inclusief de mensen die er rondliepen. en daarna zijn we met enige stress omdat we een verkeerd adres hadden ingetypt toch op de plaats van bestemming geraakt een camping pal aan de ocaan met een geweldig uitzicht

morgen volgt meer ...

1. Mamsa:
    28 juni 2013
    Ook dit zijn weer prachtige indrukken ondanks de obstakeltjes.... ben heel benieuwd naar de foto's ...

xxx, mamma
  2. Omi en Opi:
    28 juni 2013
    Zo allemaal te lezen zijn het geen alledaagse belevenissen. We kijken weer uit naar het volgende verslag.
  3. Helga:
    Nu zijn jullie wel in een dicht bevolkt gedeelte van Californië. Straks is het waarschijnlijk n stuk rustiger reizen. Hoe gaat de route nu verder? Want dat reisschema zullen we wel niet meer krijgen ;-)).
    Ik heb alleen van Jesse begrepen dat je op jouw verjaardag in Las Vegas bent. Dat is toch wel speciaal je 18 e verjaardag in las Vegas vieren.
    Je hebt ons wel al weer goed bij gepraat.
  4. Mamsa:
    29 juni 2013
    Hoi Helga,

Het reisschema had Tm mij inderdaad ook beloofd echter nu jij het ook nog een keer hebt gevraagd voelt Tim de druk pas echt goed ... hifi