Dag 6 : San Francisco Dag 3

28 juni 2013 - San Francisco, California, Verenigde Staten

nadat we hadden ontbeten met een prachtig uitzicht over de stille oceaan vertrokken we met de camper richting san francisco of tenminste zo ver als we konden . We reden eerst met de camper naar colma van waar uit we de trein naar daly city (allebei buitenwijken van San Francisco namen) daar stapten we op de bus naar de golden gate bridge. Echter toen we daar aankwamen was de hele brug verzwolgen door een mistbank en zagen we dus geen hand voor ogen. Een beetje teleurgesteld besloten we toen maar verder te reizen met de bus naar downtown San Francisco . na een hoop wachten op de bus en overstappen kwamen we dan toch eindelijk aan op fisherman's warf. Nadat we daar een poosje rondgelopen hadden gingen we te voet op zoek naar het busstation om ons naar het Financial District te brengen ( het echte centrum ). Echter toen we onderweg waren naar het busstation zegen we een veel leuker vervoersmiddel om mee te reizen de Cable Car het typische tandwieltreintje die iedereen ongetwijfeld zal herkennen. na met de cable car helemaal de berg op te zijn gegaan en we aankwamen op Union Square het echte hart van San Francisco , waar we besloten op te splitsen om ervoor te zorgen dat iedereen aan zijn trekken kwam : Maxim en Bas zouden gaan winkelen en Papa en ik zouden gaan rondkijken in het centrum en lotte die zou dan met papa en mij meegaan. Echter uiteindelijk zijn we voor Lotte allerlei kledingwinkels in gegaan en heb ik me behoorlijk geërgerd. Maargoed we hebben toch nog even in het CBD (Central Business District) kunnen lopen en hebben de Transamerica Pyramid van dichtbij kunnen zien. S'avonds hebben we pasta (met uitzondering van mij) gegeten en hebben we omdat de temperatuur aangenaam was (21 a 22 graden) goed geslapen

1. Mamsa:
    1 juli 2013
    Jammer dat jullie de Golden Gate bridge niet konden zien echter dat werd weer goed gemaakt door het winkelen, hè Tim ?