Dag 21 : San Francisco Dag 6 ( LAATSTE VERSLAG )

13 juli 2013 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Na vanmorgen al vroeg te zijn opgestaan en de hele camper van binnen en buiten helemaal schoon te hebben gemaakt vertrokken we voor een laatste rit naar het afleverpunt van de camper . Na eerst nog een stop langs het hotel waar we vannacht zouden doorbrengen te hebben gemaakt om de bagage alvast af te zetten , reden we door naar de verhuurder van de camper en na alles volgetankt te hebben , en nadat alles gecontroleerd was aan de camper , waar uitkwam dat alles tip top in orde was . Werden we met de shuttle service van de verhuurder naar het metro station gebracht voor een laatste dag San Francisco . Omdat het drietal geen zin meer had om nog San Francisco in te gaan zouden zij naar het zwembad gaan en papa en ik nog wat dingen gaan bezoeken . Zo gezegd zo gedaan , papa en ik stapten weer in het centrum uit om dit keer alle pieren van San Francisco af te lopen van 1 tot 40 dus dat was wel een eindje . Nadat we een aantal pieren hadden afgelopen kwamen we bij een pier waar heel veel volk stond en waar de America's Cup de grootste zeilwedstrijd ter wereld aan de gang te zijn dus dat vond Papa (en ik ook wel ) interessant dus na het inhuldigings podium voor de winnaars gezien te hebben , even naar de race te hebben gekeken en de beker zelf gezien te hebben liepen we verder naar Fisherman's Wharf waar papa nog een Liberty Ship wilde bezoeken : een van de boten die in de 2de wereldoorlog de Engelsen van voorraden voorzagen . En omdat deze : de Jeremiah O' Brien nog in perfecte staat was in tegenstelling tot veel andere schepen die door de duitsers tot zinken werden gebracht . Na het hele schip te hebben doorgelopen en vanalles gezien te hebben wat teveel is om hier op het blog te schrijven , gingen we met de bus naar Union Square waar we met die andere drie hadden afgesproken . En na daar nog lekker gegeten te hebben pakten we de metro weer dit keer na het hotel en proberen we nog wat slaap te pakken voor een heeeele lange dag morgen .

bij deze sluit ik het blog ook af , ik hoop dat iedereen het leuk vond wat ik de afgelopen drie weken hierop heb gezet , en bij thuiskomst kan iedereen het uitgebreide verhaal van de reis horen en de foto's bekijken

tot ziens in Europa

THE END

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Omi en Opi:
    14 juli 2013
    Wat een reis. Omi en Opi wensen jullie een behouden terugreis en tot Dinsdag. Ik probeer jullie weer te volgen met flight -aware.
  2. Helga:
    Hoi
    Ik keek elke morgen of je nog wat gepost had, en was dan teleurgesteld als er niets nieuws bij stond:-)
    Ik vond het dus echt leuk om je verhalen te lezen.
    Ik wens jullie n goede, rustige vlucht.
  3. Mamsa:
    14 juli 2013
    Tim, je hebt een heel indrukwekkend blog gemaakt en ik ben heel benieuwd naar de live verhalen.

Tot maandag, 07.45 uur in Brussel

Liefs,