Dag 19 : Pacific Coast Highway Dag 2 & San Francisco Dag 4

11 juli 2013 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Na gister tijdens het eerste stuk van de highway niet zo'n goed goed weer te hebben gehad hoopten we vandaag toch op beter weer . Echter toen we opstonden was het weer even mistig als gister dus we hadden al zoiets van dat wordt weer niks . Echter na een uurtje rijden klaarde het op om uiteindelijk helemaal helder te worden . En het was inderdaad de mooiste weg waar ik ooit over gereden had je had een prachtig uitzicht over de stille oceaan die met een overweldigende kracht tegen de steile rotsen van het Big Sur gebergte aanbeukte . Buiten dat het een redelijk smalle weg was waar papa natuurlijk niet blij mee was hebben we er buiten Maxim die misselijk werd allemaal van genoten , en na onderweg nog de eekhoorntjes die op onze stopplaats in overvloed aanwezig waren gevoerd te hebben reden we naar San Francisco waar we voor de laatste 2 dagen onze camping hadden geboekt en zouden we de volgende dag weer gesplitst San Francisco ingaan