Dag 18 : Pacific Coast Highway Dag 1

10 juli 2013 - Oceano, California, Verenigde Staten

na vier dagen in los angeles te zijn geweest vonden we het wel weer eens tijd om door te reizen langs de beroemde Pacific Coast Highway 1 . Na eerst nog door malibu te hebben gereden , en nadat een idioot met een caravan bijna de spiegel eraf had gereden begonnen we dan toch echt aan de rit en het was precies wat ik ervan had verwacht ondanks dat het enorm mistig was en we niet hel veel zagen maar dat maakte met het uitzicht dat we nog hadden niks uit . We hadden een camping aan de zee in de duinen opgezocht maar dat bleek toen we er aankwamen toch niet zo'n goed idee aangezien het op z'n minst windkracht 5 was en het net 14 graden was dus het was ECHT koud , maar dat maakte binnen de camper niet heel veel uit . s'avonds hebben we omdat er op de camping voor de rest ook niet veel te doen was een film gekeken nadat papa nog naar de zee was gelopen (wat dus een gigantische afstand ) was en waar niemand van ons nog zin in had , en eindigde de dag toch nog leuk ondanks het slechte weer