Dag 2 : Chicago & California Zaphyr Dag 1

24 juni 2013 - Galesburg, Illinois, Verenigde Staten

vanmorgen vertrokken we met het vliegtuig vanuit philadelphia naar chicago deze keer gelukkig wel zonder problemen , in chicago hebben we alvast inkopen gedaan voor de treinreis en gewacht op het station en nu zitten we het is hier 17:15 lokale tijd dus 7 uur verschil en we zijn nu aan het wachten op het station van galesburg, illinois. We zijn toenet met de trein al door een enorme onweersbui heen gekomen maar gelukkig is de trein we heel ruim heel veel beenruimte en overal stopcontacten dus nooit gebrek aan stroom

tot hierbij het blog van vandaag morgen zullen we door colorado en utah rijden

groetjes lotte, bas, maxim, papa en tim

1. Mamsa:
    25 juni 2013
    Fijn dat het allemaal goed is verlopen ... ben benieuwd naar de foto's van colorado en utah.

Liefs mamma
  2. Omi en Opi:
    25 juni 2013
    Laat nu de avonturen maar op jullie afkomen. Omi en ik verheugen ons steeds op het nieuwe reisverslag. Nog veel plezier.
  3. Frank:
    Going to the wild wild west, maar met jullie allen in die trein zal het daar nu ook wel al wild west zijn!
  4. Ellen Maas:
    26 juni 2013
    Wat leuk om jullie zo te kunnen volgen! Klinkt als een enorm avontuur. Geniet ervan!