Dag 3 : California Zephyr dag 2

25 juni 2013 - Salt Lake City, Utah, Verenigde Staten

de tweede dag in de trein, nadat we de eerste dag van uit chicago vertrokken en door de gigantische lege plains en prairies van Iowa en Nebraska reden en na een brakke eerste nacht van elke twee uur wakker worden en weer indommelen, kregen we een prachtig panorama van de vlaktes van colorado te zien. na een paar uurtjes over de vlaktes te hebben gereden doemden uit het niets ineens de hoge toppen van de rocky mountains op tegen de skyline van denver. Na een stop van bijna een uur in denver waren we aan het ontbijten terwijl we langzaam de rocky mountains inreden. daarna reden we urenlang door verschillende canyons van achtereenvolgens de rocky mountains en het colorado plateau waarbij we ook enkele uren langs de coloradorivier reden en ondertussen info kregen van de conducteur over de dingen die we zagen we eindigden de dag met een diner met als uitzicht de bookcliffs op de grens van colorado met utah, en we een geweldig gesprek hadden met twee vrouwen uit oklahoma die ons vanalles over belgie, onze interesses en nog veel meer. en we gingen weer slapen met het landschap van het oosten van utah en we zouden gaan proberen de 2de nacht in de trein te slapen

morgen volgt meer...

1. Helga:
    28 juni 2013
    Ha Tim ( en alle anderen :-) )
    Ik dacht al waar blijft t volgende verslag, elke ochtend kijken.
    , en dan helaas nog geen verslag.
    Het klinkt heel mooi jullie treinreis, papa zal dat geweldig gevonden hebben: dineren in de trein en dan ook nog in zo'n omgeving.
    Super.
  2. Omi en Opi:
    28 juni 2013
    Hallo luitjes, als ik dit allemaal lees dan hebben jullie een erg mooie en ondernemende reis. Hier valt onze reis naar Urk bij in het niet. Nog heel veel plezier en groetjes van ons.
  3. Mamsa:
    Hoi Tim, Bas, Lotte, Edwin en Maxim

Het reisverhaal is geschreven als een film .. ik zie de verschillende landschappen zo aan me voorbij trekken. Erg goed gedaan !

Heb je misschien ook nog wat foto's bij het verhaal ?

Ik wacht je volgende verslag alweer af Tim...

Groetjes van Willeke en mamma
  4. Gisela Koldijk:
    hallo huisgenoten,

ook ikke kijk elke dag uit naar jullie boeiende reisverhalen, maar ik zou ook graag wat plaatjes erbij hebben.

dat het adembenemend is kun je al lezen, en hoe gaat het met de reizigers?

thuis is alles oke (behalve het weer)

dikke kussen van Helena, poes en mijzelf