Dag 1 : Brussels Airport & Philadelphia

23 juni 2013 - Philadelphia, Pennsylvania, Verenigde Staten

Brussel :

We zijn op het vliegveld , na enige problemen bij de security ,zijn we nu aan het wachten op het vliegveld tot we kunnen vertrekken

Philadelphia

vandaag toch nog goed geeindigd nadat er het een en ander mis ging wat al begon voor de start van het vliegtuig . Er bleek een mankement met de hydraulica van het vliegtuig te zijn waardoor we al bijna een uur vertraging hadden wat al voor de nodige spanning zorgde. Dus toen we net van de gate wilden vertrekken stopte het vliegtuig ineens en reden we weer terug naar de gate omdat blijkbaar een van de passagiers zich onwel voelde en dus uit het vliegtuig wilde. Dus moest het vliegtuig weer open alle bagage gecontroleerd worden etc... maargoed dus na meer als 2 uur vertraging vertrokken we eindelijk iedereen al redelijk geirriteerd . De vlucht verliep ook niet zonder problemen veel turbulentie en door de vertraging zaten we niet acht en een halfuur maar 10 en een halfuur in het vliegtuig. En toen we hier in philadelphia aankwamen bleek het dat we het vliegtuig niet meer zouden halen en we een ticket voor 24 juni ipv 23 juni als vervangticket kregen door die vertraging van 2 uur. Dus nu zitten we in een hotel in philadelphia en vertrekt ons vliegtuig dus morgen om half acht pas . en zullen we dus chicago bijna niet meer zien . maar buiten die dingen was het wel een leuke dag

groetjes papa ,bas, lotte, maxim, tim

1. Frank:
    24 juni 2013
    Tsja, denk maar zo,....ook bij Jules Vernes zat niet alles mee toen hij in 80 dagen de wereld rond reside. En zo zie je nog wat onvoorziens.......
  2. Mamsa:
    Hoi pechvogeltjes,

Jammer dat het niet is gegaan zoals verwacht ... maar het is wel goed voor de teambuilding..
    Fijn dat je alles zo uitgebreid beschrijft Tim..

Hoop dat de volgende vlucht wel op tijd gaat en dat jullie ervan kunnen genieten !

Tot snel horens,

liefs,
    mamma
  3. Omi en Opi:
    24 juni 2013
    Jammer van dit begin.Er zullen ongetwijfeld nog hele mooie dagen volgen.Prima reisverslag overigens.Ik heb vliegtuig gevolgd op mijn mobiel van start tot landing. Nog heel veel plezier.Groetjes van ons.
  4. Helga:
    24 juni 2013
    Nou dat begon al goed. Maar goed dat ik het vluchtnummer niet genoteerd had zodat ik niet precies wist hoe laat jullie zouden aankomen in PH., had ik me alweer druk gemaakt,ik zag alleen dat er veel vliegtuigen naar Chicago vertrokken. Gelukkig hadden jullie wat respijt met de trein, dus ik neem aan dat jullie de trein gewoon halen. Onze reis naar Amerika begon toen ook met wat strubbelingen maar was daarna fantastisch. Heel veel plezier met zijn 5en en goed uitrusten in de trein.