Dag 16 : Los Angeles Dag 3

8 juli 2013 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Na gister gesplitst te zijn geweest bleven we vandaag samen en zouden we Hollywood en Beverly Hills gaan verkennen . Dus na de metro tot Hollywood te hebben genomen kwam er bij de uitgang van de metro meteen een man van zo'n tourbus organisatie op ons af en wilde ons zo'n dagpas voor die bus verkopen wat we uiteindelijk ook deden omdat we sowieso al van plan waren om met zo'n bus te gaan dus na geschrokken te zijn van de prijs die toch wel erg hoog was , problemen gehad te hebben met een beetje een zwakbegaafde werkneemster die ons probeerde aanwijzingen te geven waar de bus nu precies stopte en een onverstaanbare Spaanstalige busschauffeur die ons probeerde te vertellen dat we een andere bus moesten hebben zaten we dan na een tijdje toch eindelijk op de bus en hadden we een prachtige 2 uur durende tour door Hollywood en Beverly Hills . Nadat we uit de bus stapten bekeken we nog de walk of fame , het chinese theater en het Dolby (voormalig Kodak ) theater waar de oscars worden uitgereikt . En toen begonnen we toch wel te voelen dat we behoorlijk verbrand waren van twee uur bovenin die bus zitten . Maargoed we besloten dat we Santa Monica ook nog wilden zien en namen we met een kleine vertraging omdat er een bus stuk was toch nog diezelfde tourbus . Eenmaal aangekomen in Santa Monica gingen we de pier op waarvan je een echt ongelooflijk mooi uitzicht had op de Pacific en de kusten van Los Angeles . En waar Bas en Lotte natuurlijk weer in de achtbaan op de pier wilden . Na dat gedaan te hebben begonnen we aan de lange terugreis met de bus , trein en metro naar  Long Beach en sliep ik tenminste weinig die avond vanwege het verbranden , maar toch met een terugblik op een memorabele dag met dingen die ik niet snel nog eens zal zien .