Dag 15 : Los Angeles Dag 2

7 juli 2013 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

na gister een hele dag met de camper gereden te hebben , wilden we vandaag de camper eens laten staan en besloten we om het openbaar vervoer naar Los Angeles te pakken , dat niet duur was en op heel veel plekken kwam dus dat leek ons wel een goed idee . We hadden afgesproken om ons weer op te splitsen omdat het drietal wou gaan winkelen en papa en ik iets wilden gaan bekijken . Zo gezegd zo gedaan we gingen dus met de metro en daar viel toch wel heel erg op dat het echt de laagste sociale klasse hier met de metro ging en er waren dan ook heel veel vage figuren in de metro maar dit was eerder grappig dan eng . Papa en ik hadden afgesproken om naar Downtown LA te gaan waar alle bekende wolkenkrabbers stonden , en we keken ons dan ook de ogen uit , alhoewel het jammer genoeg zondag was en er dus helemaal niks leefde maarja . Daarna wilde ik graag nog even naar het Beverly Center , het winkelcentrum waar het drietal ook naartoe was gegaan om even te kijken wat er te zien was dus dat deden we en na daar effe gekeken te hebben hadden we het ook daar wel weer gezien . Na inkopen te hebben gedaan gingen we terug naar de camper en hadden we nog een leuke avond .

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade