Dag 14 : Los Angeles Dag 1

6 juli 2013 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

na gister een beetje pech bij de grand canyon te hebben gehad met het weer , zouden we vandaag in een dag naar Los Angeles rijden . Wat aangezien de afstand  ( rond de 800 km ) de hele dag zou gaan kosten . Na eerst nog een tijdje door het heuvelachtige landschap van het Coloradoplateau te hebben gereden , werd het na een poos steeds vlakker ( en warmer ) en dat kon alleen maar betekenen dat we weer door de Mojave woestijn reden dus na de airco weer maximaal te hebben aangezet en het wel weer ging met de temperatuur reden we weer door het ongelofelijke uitgstrekte niemandsland van de woestijn . Totdat na al een uur of zes gereden te hebben opeens het landschap weer heuvelachtig begon te worden en we in de buurt van Los Angeles begonnen te komen . En we uiteindelijk met een prachtige avondzon los angeles binnenreden , waarna we over de i-405 zo ongeveer de meest chaotische autoweg van heel de VS naar het zuiden reden naar Long Beach waar we onze camping hadden voor die avond . Nadat we met veel gestress de camper eindelijk de camping binnen hadden gereden , die trouwens op een prachtige plek aan de haven van Long Beach met uitzicht op de Pacific lag en we in een typische sportsbar hadden gegeten besloten we dat het voor vandaag wel goed was en gingen we slapen omdat morgen een lange dag zou worden ...