Dag 12 : Bryce Canyon Dag 2 & Lake Powell

4 juli 2013 - Bryce Canyon National Park, Verenigde Staten

nadat we gister eigenlijk alleen maar hadden gereden en voor de rest een beetje uitgerust hadden , gingen we vandaag toch echt naar de bryce canyon terwijl sommige personen s'morgens het nog te koud vonden en daarom een blouse of een lange broek aandeden kregen daar in de Bryce Canyon waar we met een shuttle bus die voor de campground stopte naartoe gingen toch al snel spijt van want als de zon eenmaal doorbrak werd het al snel heel warm . Dus na met de shuttle bus bij de belangrijkste uitzichtpunten gestopt te zijn  , besloten we toch om nog eventjes een stukje de berg af te wandelen omdat we iets lager op de berg een betere kijk hadden op de stijle , puntige rotsen en kloven die er zich tussenin bevonden . Nadat we een enorme ervaring rijker waren reden we door naar lake powell . Waar we echter niet heel veel van te zien kregen omdat onze campground er een stukje vanaf lag (page , voor diegenen die het willen opzoeken) , hadden we die avond wel een prachtig uitzicht op het 4th of July vuurwerk vanaf een heuveltje een de rand van de campground