Dag 11 : Bryce Canyon national park dag 1

3 juli 2013 - Bryce Canyon National Park, Verenigde Staten

na de afschuwelijke hitte van las vegas gisteren zagen we op de voorspellingen dat de Bryce Canyon niet zo afschuwelijk heet was dus waren we blij dat we daarheen gingen . dus na een uur of 3 gereden te hebben doemden voor ons de rode rotsen van Zion national park voor ons op , waar we jammer genoeg niet heen gingen . Dus reden we door en na ongeveer nog een uur werd het landschap steeds grilliger en zagen we af en toe al de alombekende verticale, smalle puntige rotsen die de Bryce Canyon zo typeert en wisten we dat het niet ver meer kon zijn . Nadat we waren aangekomen op de camping dat trouwens gigantisch was . Gingen we s'avonds daar ook eten en omdat het "all you can eat" was at iedereen zich helemaal vol . En nadat we die avond nog bij de receptie even op internet hadden gezeten liepen we terug naar de camper . Omdat de Bryce Canyon een van de donkerste luchten heeft op aarde zagen we de sterrenhemel zoals ie bedoeld was je zag meer sterren dan ik me tenminste ooit kon voorstellen en daarmee sloten we die dag af...