Dag 5 : Bus naar Kaapstad

23 juni 2017 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Vandaag stond ook weer een lange reis op het programma namelijk van Port Elizabeth naar kaapstad. De reis begon al vroeg de bus vertrok rond 6u s'morgens waardoor ik omdat het eerste paar uur toch nog donker zou zijn nog wat heb geslapen.

De bus stopte iedere paar uur om mensen op te pikken en eruit te laten en om even bij een tankstation eten en drinken te kunnen halen. Het viel wel op dat hier voornamelijk blanke mensen inzaten en de in trein waar ik gister inzat ik de enige blanke was maargoed.

Het uitzicht onderweg werd bepaald door afwisselende prachtig heuvelachtige vlaktes met af en toe flinke bergen wat een prachtig tafereel was zeker met aan de andere kant ook nog de oceaan.

Onderweg kwamen we langs voor Zuid-Afrikaanse begrippen pittoreske dorpjes zoals Knysna, George, Plettenberg Baai, Riviersonderend en vele anderen.

Na een lange reis kwamen we rond zonsondergang aan in het Kogelberg Nature Reserve wat toch qua uitzicht al de rest van de dag overtrof. EN nog een uurtje later kwamen we aan temidden van een zee van licht in een voor d rest donkere omgeving, Kaapstad en dat was meteen ook het einde van de ongelooflijk mooie busreis

Omdat 1 foto meer zegt dan 1000 woorden staan hieronder de foto's van vandaag

!!!
als je alle foto's wilt zien dan moet je bovenaan apart op het tabje fotos klikken dan kun je meteen alle foto's met beschrijving zien en niet alleen de 4 foto's die onderaan het verslag staan + deze foto's zijn niet van de beste kwaliteit de foto's van de camera kan ik thuis pas laten zien
!!!

1. Omi en Opi:
    24 juni 2017
    Wat een ervaringen doe jij op. Omi en ik verheugen ons op je vertellingen. Geniet nog maar intens.
  2. Mamsa:
    24 juni 2017
    Hoi lieverd,

Erg indrukwekkend en mooi verteld