Dag 2 : Vancouver & Reis naar Seattle

21 oktober 2018 - Seattle, Washington, Verenigde Staten

Link naar foto's tot nu toe

Na gisteren een hele lange dag achter de rug te hebben gehad. Besloten we vandaag een beetje proberen uit te slapen. Dit lukte mij alleszins niet en ik was al vroeg wakker om de zon op te zien komen boven de silhouetten van downtown Vancouver. Na ontbijt te hebben gehaald en ontbeten te hebben besloten we maar eens Vancouver te gaan bezichtigen. Na door de binnenstad te hebben gelopen en een mooi uitzichtpunt te hebben bezocht waarvandaan we Vancouver mooi konden fotograferen, reddende eerst nog naar een skigebied even ten noorden van de stad waarvandaan we een prachtig uitzicht hadden over Vancouver en omgeving. Hierna vonden we het tijd om eens naar de grens met de VS te rijden. Na ongeveer een drie kwartier wachten in de file auto's aan de grens konden we eindelijk naar een apart gebouw om daar alles in orde te maken met de papieren en na daar ook nog eens flink ondervraagd te zijn geweest door de grenspolitie konden we dan eindelijk de VS binnen waarna we na even gestopt te zijn voor eten direct doorreden naar Seattle en daar aangekomen in de Airbnb daar eigenlijk direct in slaap vielen